Verzenden
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer je voor 20:00 uur een bestelling plaatst, wordt je pakket de volgende dag verzonden. Mochten er onvoorziene omstandigheden zijn waardoor ons dit niet lukt, dan wordt je uiteraard op de hoogte gebracht.
Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling bezorgd?
Onze producten worden verzonden via PostNL. Brievenbuspost wordt op dinsdag t/m zaterdag bezorgd. Pakketpost wordt op maandag t/m zaterdag bezorgd.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestelling boven de €75 betaal je geen verzendkosten. De standaard kosten voor verzending binnen Nederland bedragen €4,99. Voor grotere pakketten brengen we €6,99 in rekening.
Plaats je een bestelling vanuit België? Dan wijken de bezorgkosten af. Deze kosten worden automatisch berekend bij het plaatsen van een bestelling.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we je pakket hebben verzonden, ontvang je een Track & Trace code van PostNL waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
1. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@coastdesign.nl of door het contactformulier in te vullen. Geef aan welke producten je wilt retourneren en vermeld de reden van je retourmelding.
2. Verpak de producten die je wilt retourneren in de oorspronkelijke verpakking. De producten dienen in originele staat te zijn, geen beschadigingen te hebben of gebruikt te zijn. Verwijder de oude barcode van de doos.
3. Breng het pakket naar een pakketdienst naar keuze.
4. Zodra we jouw retourzending in goede staat hebben ontvangen, verwerken we je retour binnen 14 dagen en storten we het aankoopbedrag terug.
Let op, het risico van retourneren is voor eigen rekening.
Hoelang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Nadat je het pakket hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om je pakket te retourneren.
Welke kosten zijn er verbonden aan het retourneren?
Wanneer je een bestelling retourneert zijn de kosten voor het verzenden voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de pakketdienst waarmee je het pakket retourneert.
Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?
Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd. Alle andere producten, mits deze in nieuwe staat zijn, kunnen worden geretourneerd.
Binnen welke termijn wordt mijn retourzending verwerkt?
Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken wij het retour binnen 14 dagen en storten we het aankoopbedrag terug.
Kan ik ook producten ruilen?
Het ruilen van producten is helaas niet mogelijk. Wat je het beste kunt doen, is je bestelling retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen op de website.
Wat zijn de voorwaarden van het retourneren van een bestelling?
Retourzendingen worden alleen verwerkt als de producten in originele en goede staat terug worden gestuurd. Beschadigde of gebruikte producten worden niet als retour verwerkt.
Garantie
Heb je een kapot of beschadigd product ontvangen? Neem dan contact op via info@coastdesign.nl of vul het contactformulier in. Wij zullen contact met je opnemen voor een passende oplossing.
Contact
Heb je een vraag die niet beantwoord is? Neem dan contact met ons op via info@coastdesign.nl of stel jouw vraag via het contactformulier.